Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

FuckYeahGyakoriKérdések

Kedves tinédzserek általuk nagyon fontosnak és igen gyakorinak tartott kérdései és válaszai közül csemegézünk.

Ezek pörögnek

Drogos kurva

2011.07.31. 20:30 FuckYeahGyakoriKérdések

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorikerdesek.blog.hu/api/trackback/id/tr53111577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kúl 2011.08.05. 09:36:08

...Kábé mintha én válaszoltam volna. Nyelvtannáci csak néha vagyok, de ilyen esetekben már simán. Ráadásul egyezik a véleményem az illető válaszolóval. Velem van a baj, vagy veletek, akiknek nem? :P

Twilightboci 2011.08.07. 15:10:33

azért szerintem a 2.komment nagyon durva.nem tudom hova süllyed az emberiség....mi jogositja fel az embert hogy a másikkal ilyen hangnemben beszéljen....?????
azért kicsit vissza lehetne venni a stilusbol.
szerintem
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása